Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna
->
Klasy postaci
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Help me!
----------------
Rozwiązywanie problemów
Diablo II
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Lord of Destruction
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Opisy
----------------
Słowa runiczne
Potwory
Najemnicy
Kostka Horadrimów
Battle.net
----------------
Jak grać?
Gry
Download
----------------
Mody
Patche
Różne
Atfal azlal - Klan
----------------
Rekrutacja
Wieści
Aszchas
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maut
Wysłany: Sob 21:50, 21 Sty 2006
Temat postu: Paladyn
W połowie dwunastego wieku, po tym jak Kościół Zakarum osiągnął znaczącą pozycję na Wschodzie, zadecydowano o rozpowszechnieniu wizji Akarata na cały świat. Miało to odkupić masy ludności. W tym celu Kościół wybrał najbardziej charyzmatycznych i religijnych kapłanów. Wysłał ich w misji nawrócenia narodów Zachodu.
Niestety, Kościół nie przygotował tych ludzi do trudów podróży i niebezpieczeństw świata. Kapłani, którzy przeżyli, opowiadali historie o surowej pogodzie, brakach zapasów i napaściach bandytów, a nawet o spotkaniach ze straszliwymi potworami. Aby zapewnić powodzenie przyszłych misji, Kościół rozpoczął szkolenie świętych wojowników, Paladynów, którzy mieli chronić misjonarzy. Ci Obrońcy Słowa okazali się bardziej skuteczni w nawracaniu niż kapłani, których pierwotnie mieli jedynie chronić. Dzielne czyny, wspaniała broń i sprawność bojowa były bardziej przekonujące niż słowa potępienia wygłaszane przez cichych mnichów. Po zaniesieniu Słowa do wszystkich głównych miast Zachodu, Obrońcy zniknęli z publicznego widoku.
Kilkadziesiąt lat później znów wezwano Paladynów do czynnej służby. U szczytu Czasu Kłopotów Kościół zarządził drugą kampanię nawracania. Jednak tym razem nieprzekonywalni zostali uznani zazłych. Inkwizycja Zakarum rozszerzyła się po świecie w tempie nawałnicy, druzgocząc wszystkich podejrzanych o opętanie przez demony lub zepsucie. Krucjatę tę prowadziło nowe pokolenie Paladynów, znanych jako Ręka Zakarum. Ci rycerze prawości przetoczyli się przez krainy, wymazując każdy znaleziony ślad demonicznego zepsucia.
W trakcie tej krwawej krucjaty w szeregach Paladynów Zakarum wybuchł bunt. Buntownicy potępili metody Inkwizycji i okłosili, że nowy Zakon Paladynów powinien bronić niewinnych. Stwierdzili też, że zepsucie, z którym walczyli, było zaledwie dowodem porażki ich poprzedników. Postanowili walczyć z prawdziwym źródłem nieprawości, Mroczną Trójcą - Diablo, Baalem i Mefistem. I tak zbuntowani Paladyni porzucili braci z Zakarum i udali się na Zachód.
Atrybuty początkowe:
Siła (Strength): 20
Zręczność (Dexterity): 25
Żywotność (Vitality): 20
Energia (Energy): 15
Mana (Mana): 15
Życie (Life): 55
Wytrzymałość (Stamina): 89
Bonus co poziom: +1.5 Życie, +2 Mana +1 Wytrzymałość
Bonus za atrybuty: 1 Żywotność=+3 Życie i +1 Wytrzymałość, 1 Energia= +1.5 Mana
Zdolności:
Walka (Combat Skills)
Defensywne Aury (Defensive Auras)
Ofensywne Aury (Offensive Auras)
Uwagi i strategie graczy dotyczące Paladyna
Regeneracja Życia i Many:
Napoje leczące
Liczba odrodzonych HP
Mniejsza Mikstura Leczenia
(Minor Healing Potion)
45
Lekka Mikstura Leczenia
(Light Healing Potion)
75
Mikstura Leczenia
(Healing Potion)
120
Większa Mikstura Leczenia
(Greater Healing Potion)
180
Super Mikstura Leczenia
(Super Healing Potion)
300
Napoje many
Liczba odrodzonych MP
Mniejsza Mikstura Many
(Minor Mana Potion)
30
Lekka Mikstura Many
(Light Mana Potion)
60
Mikstura Many
(Mana Potion)
90
Większa Mikstura Many
(Greater Mana Potion)
120
Super Mikstura Many
(Super Mana Potion)
150
Paladyni stosują otrzymaną w darze od Najwyższych Niebios świętą magię. Muszą żyć według ścisłych reguł, zawsze broniąc Cnoty i Światłości. Nie wolno im ulec ziemskim pokusom, albo zaryzykują zwiedzenie w Fałszywą Światłość - demony przebrane za niebiańskie istoty.
Dzięki swym umiejętnościom Paladyn może ulepszyć swoje możliwości walki mieczem i tarczą, a także wzmocnić błogosławionymi Aurami swych sojuszników. Są one szczególnie skuteczne przeciw nieumarłym, gdyż Paladyni znają wiele inkantacji skutecznych przeciw takim istotom.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin