Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna
->
Misje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Help me!
----------------
Rozwiązywanie problemów
Diablo II
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Lord of Destruction
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Opisy
----------------
Słowa runiczne
Potwory
Najemnicy
Kostka Horadrimów
Battle.net
----------------
Jak grać?
Gry
Download
----------------
Mody
Patche
Różne
Atfal azlal - Klan
----------------
Rekrutacja
Wieści
Aszchas
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
NightPredator
Wysłany: Nie 12:40, 22 Sty 2006
Temat postu: Akt 3
Zadanie: Znajdź Jadeitową Figurke. Pózniej zanieś ja Meshifowi. On z kolei zamieni ja na Złotego Ptaka. Zanieś go do Alkora.
Nagroda: Mikstura dająca 20 życia na stałe.
Zleceniodawca: Cain
Wykonanie: Figurkę znajdziesz zaraz po wyjściu z doków, po zabiciu unikalnego potwora. Udaj się z nią do Mehifa. Ona zamieni ją na Złotego Ptaka. Zanieś go Alkorowi. On przerobi figurkę na na miksturkę dającą 20 punktów życia na stałe.
Zadanie: Znajdź Gidbina w Dżungli Łupierzców.
Nagroda: Żółty pierścień i Mag.
Zleceniodawca: Hralti.
Wykonanie: Gidbina znajdziesz po zabiciu przywódcy Łupierzców w Dżungli Łupierzców. Zanieś go do Ormusa. On da ci magiczny pierścień, a Asheara da ci Maga gratis!
Zadanie: Odtwórz Wolę Khalima, którą rozbijesz Kulę Zniewolenia.
Nagroda: Przejście do Kazamatów Nienawiści.
Wykonanie: Zadanie to polega na odtworzeniu Woli Khalima. Potrzebne ci są do tego wszyskie jej części: Oko Khalima (Jaskinia Pająków), Mózg Khalima (Podziemia Łupierzców), Serce Khalima (Bazar w Kurast), Korbacz Khalima (Travincal). Po zmiksowaniu wszystkich części w Kostce Horadrimów otrzymujemy Wolę Khalima. Problemy możesz mieć tylko z Wysoką Radą. O technice walki z nimi przeczytasz w opisie V zadania.
Zadanie: Znajdź księgę Lam Esana w kaplicach pod Bazarem w Kurast.
Nagroda: 5 punktów do atrybutów.
Zleceniodawca: Alkor.
Wykonanie: W Kurast znajduje się sześć świątyń. Musisz je zbadać w poszukiwaniu Księgi Lam Esana. Podczas wchodzenia do nich należy być bardzo ostrożnym, gdyż często znajduję się tam spora horda potworów.
Zadanie: Zabij Wysoką Radę w Travincal.
Nagroda: Informacje na temat szóstego zadania.
Zleceniodawca: Ormus.
Wykonanie: Rada składa się z kilku magicznych potworów. Nie idź od razu na wszystkich. wchodź i wychodź tak, żeby rozprawiać się z nimi w pojedynkę. Po zabiciu Rady pogadaj z Cainem.
Zadanie: Zabij Mefista, który jest na 3 poziomie Kazamatów Nienawiści.
Nagroda: Portal do IV aktu.
Zleceniodawca: Ormus.
Wykonanie: Na trzecim poziomie Kazamatów Nienawiści przyjdzie ci pokonać dwóch członków rady, a później Mefisto. Jeżeli masz maga z umiejętnością zimna to sprawa będzie prosta- mag zamraża bossa a ty spokojnie go zabijasz. Po jego śmierci utworzy się mostek z kości do portalu do piekła.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin