Forum Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Paladyn

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna -> Klasy postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maut
Admin



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo

PostWysłany: Sob 21:50, 21 Sty 2006    Temat postu: Paladyn

W połowie dwunastego wieku, po tym jak Kościół Zakarum osiągnął znaczącą pozycję na Wschodzie, zadecydowano o rozpowszechnieniu wizji Akarata na cały świat. Miało to odkupić masy ludności. W tym celu Kościół wybrał najbardziej charyzmatycznych i religijnych kapłanów. Wysłał ich w misji nawrócenia narodów Zachodu.

Niestety, Kościół nie przygotował tych ludzi do trudów podróży i niebezpieczeństw świata. Kapłani, którzy przeżyli, opowiadali historie o surowej pogodzie, brakach zapasów i napaściach bandytów, a nawet o spotkaniach ze straszliwymi potworami. Aby zapewnić powodzenie przyszłych misji, Kościół rozpoczął szkolenie świętych wojowników, Paladynów, którzy mieli chronić misjonarzy. Ci Obrońcy Słowa okazali się bardziej skuteczni w nawracaniu niż kapłani, których pierwotnie mieli jedynie chronić. Dzielne czyny, wspaniała broń i sprawność bojowa były bardziej przekonujące niż słowa potępienia wygłaszane przez cichych mnichów. Po zaniesieniu Słowa do wszystkich głównych miast Zachodu, Obrońcy zniknęli z publicznego widoku.


Kilkadziesiąt lat później znów wezwano Paladynów do czynnej służby. U szczytu Czasu Kłopotów Kościół zarządził drugą kampanię nawracania. Jednak tym razem nieprzekonywalni zostali uznani zazłych. Inkwizycja Zakarum rozszerzyła się po świecie w tempie nawałnicy, druzgocząc wszystkich podejrzanych o opętanie przez demony lub zepsucie. Krucjatę tę prowadziło nowe pokolenie Paladynów, znanych jako Ręka Zakarum. Ci rycerze prawości przetoczyli się przez krainy, wymazując każdy znaleziony ślad demonicznego zepsucia.

W trakcie tej krwawej krucjaty w szeregach Paladynów Zakarum wybuchł bunt. Buntownicy potępili metody Inkwizycji i okłosili, że nowy Zakon Paladynów powinien bronić niewinnych. Stwierdzili też, że zepsucie, z którym walczyli, było zaledwie dowodem porażki ich poprzedników. Postanowili walczyć z prawdziwym źródłem nieprawości, Mroczną Trójcą - Diablo, Baalem i Mefistem. I tak zbuntowani Paladyni porzucili braci z Zakarum i udali się na Zachód.

Arrow Atrybuty początkowe:
Siła (Strength): 20
Zręczność (Dexterity): 25
Żywotność (Vitality): 20
Energia (Energy): 15

Mana (Mana): 15
Życie (Life): 55
Wytrzymałość (Stamina): 89

Bonus co poziom: +1.5 Życie, +2 Mana +1 Wytrzymałość
Bonus za atrybuty: 1 Żywotność=+3 Życie i +1 Wytrzymałość, 1 Energia= +1.5 Mana

Arrow Zdolności:
Walka (Combat Skills)
Defensywne Aury (Defensive Auras)
Ofensywne Aury (Offensive Auras)
Uwagi i strategie graczy dotyczące Paladyna


Arrow Regeneracja Życia i Many:

Napoje leczące

Liczba odrodzonych HP
Mniejsza Mikstura Leczenia
(Minor Healing Potion)
45
Lekka Mikstura Leczenia
(Light Healing Potion)
75
Mikstura Leczenia
(Healing Potion)
120
Większa Mikstura Leczenia
(Greater Healing Potion)
180
Super Mikstura Leczenia
(Super Healing Potion)
300

Arrow Napoje many

Liczba odrodzonych MP
Mniejsza Mikstura Many
(Minor Mana Potion)
30
Lekka Mikstura Many
(Light Mana Potion)
60
Mikstura Many
(Mana Potion)
90
Większa Mikstura Many
(Greater Mana Potion)
120
Super Mikstura Many
(Super Mana Potion)
150

Paladyni stosują otrzymaną w darze od Najwyższych Niebios świętą magię. Muszą żyć według ścisłych reguł, zawsze broniąc Cnoty i Światłości. Nie wolno im ulec ziemskim pokusom, albo zaryzykują zwiedzenie w Fałszywą Światłość - demony przebrane za niebiańskie istoty.

Dzięki swym umiejętnościom Paladyn może ulepszyć swoje możliwości walki mieczem i tarczą, a także wzmocnić błogosławionymi Aurami swych sojuszników. Są one szczególnie skuteczne przeciw nieumarłym, gdyż Paladyni znają wiele inkantacji skutecznych przeciw takim istotom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna -> Klasy postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin