Forum Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kombinacje przedmiotów do transmutacji w kostce Horadrimów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna -> Kostka Horadrimów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NightPredator




Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo

PostWysłany: Sob 21:12, 21 Sty 2006    Temat postu: Kombinacje przedmiotów do transmutacji w kostce Horadrimów

Tu daje kombinacje do kostki Horadrimów :

3 runy tego samego rodzaju = runa o jeden stopien wyższa

3 doskonałe czaszki , 1 rzadki przedmiot , kamień Jordana = rzadki przdmiot z 1 miejscem na klejnot

1 doskonała czaszka , 1 rzadki przedmiot , kamień Jordana = 1 rzadki przedmiot wysokej jakosci tego samego typu

6 doskonałych czaszek , 1 rzadki przedmiot (maksymalny rozmiar 3x2) = 1 rzadki przedmiot niskej jakości tego samego typu (wymagany 40 poziom)

6 doskanałych klejnotów (po jednym każdego rodzaju) , 1 amulet = pryzmatyczny amulet (wszystkie odpornosci rosną o od 21 do 30 %)

3 pierścienie = 1 losowy amulet

3 amulety = 1 losowy pierscień

3 mikstury leczenia , 3 mikstury many = 1 mikstura wzmocnienia

3 mikstury leczenia , 3 mikstury many , 1 klejnot = 1 mikstura pwłnego wzmocnienia

4 mikstury leczenia , rubin , długi miecz magiczny , rzadki lub z kompletu = długi miecz pijawki

1 mikstura duszącego gazu , 1 mikstura leczenia = 1 antidotum

1 brylant , 1 laska , 1 kris , 1 pas = dziki berdysz

3 kamienie szlachetne tego samego typu i stopnia (oprócz doskonałych)

2 kołczany bełtów = 1 kołczan strzał

2 kołczany strzał = 1 kołczan bełtów

1 włócznia , 1 kołczan strzał = oszczepy (60 sztuk)

1 topór , 2 sztylety = toporki do rzucania(32 sztuki)

1 mała tarcza , 1 nabijana kolcami maczuga , 2 czaszki = mała tarcza kolców

1 pierścień , 1 dowolny szmaragd , 1 antidotum = 1 pierścien : odpornośc na trucizny rośnie o od 21 do 30 %

1 pierścień , 1 dowolny rubin , 1 mikstura wybuchowa = 1 pierścien : odpornośc na ogień rośnie o od 21 do 30 %

1 pierścień , 1 dowolny szafir , 1 mikstura odtajniania = 1 pierścien : odpornośc na zimno c

1 pierscień , 2 dowolne topazy = 1 pierścien : odpornośc na błyskawice rośnie o od 21 do 30 %

3 doskonałe kamienie szlachetne , 1 magiczny przedmiot = 1 losowo wybrany magiczny przedmiot tego samego typu

To wszystko na razie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna -> Kostka Horadrimów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin